Thursday 21 April 2011

bElaJar oh bElaJar...

aku mempunyai cita-cita untuk menyambung pengajianku...kata orang untuk mencapai segalanya dalam hidup ini, kite perlu penuhkan dada kite dengan ilmu...aku kini merupakan pelajar di universiti teknologi mara...aku belajar pengurusan dan teknologi pejabat...hehehe...aku belajar kos ni sebab aku bekerja di pejabat jadi benda ni penting sebagai pengetahuan aku dalam membina kerjaya yang terbaik...


semester 2 ini aku belajar macam2...terutamanya belajar bermesyuarat...masa ni pakaian semua orang smart dan cantik...maklumlah executive dan pengarah department jawatan2nya...hahaha...masa ni kan seronok sangat sebab kiteorang berfikir macam mana nak bentang proposal masing2 dalam mesyuarat....huhuhu...masa nilah nak kelam kabut...masa nilah rasa nak terkencing...semua rasa ada....takut beb...lecturer pulak senyum duk kat belakang tengok gelagat kiteorang...tapi seronok sangat...walaupun dalam hati allah s.w.t sahaja yang tahu...


kini aku sedang mengambil cuti khas atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan...sedih giler xdapat join dorang sama2 dalam kelas...xpelah kata orang nasib kita semua berbeza...aku harus redha dengan takdir diriku...aku dah berusaha yang terbaek...jadi xde apa yang patut aku rasa kesal...hehe..life must go on forever and ever by hook or by crook...cewah...speaking london pulak..ntah betul ntah tidak...harap2 pasni aku dapat menyambung pengajianku kembali tanpa ada halangan dan rintangan...insyaallah...

No comments:

Post a Comment